[Poziv] Trening za obrtnike i druge MSP-ove iz prava potrošača u digitalnom dobu

Na službenim stranicama Hrvatske obrtničke komore objavljen je Poziv na trening za obrtnike i druge MSP-ove iz prava potrošača u digitalnom dobu. Poziv prenosimo u cijelosti. 

 

Hrvatska obrtnička komora je nacionalni partner u sveeuropskom projektu „Spremni za prava potrošača – Consumer Law Ready“ koji se istovremeno provodi u svim državama članicama Europske unije u sklopu kojeg se održavaju treninzi za obrtnike i druge MSP-ove iz prava potrošača u digitalnom dobu. 

Trening će se održati 21.11.2019. godine u Hrvatskoj obrtničkoj komori, Ilica 49/II, Zagreb (Mala dvorana). 

Projekt podržava i financira Europski parlament i Europska komisija, vodi ga konzorcij BEUC, SMEUnited i EUROCHAMBERS u suradnji s nacionalnom partnerskom institucijom u svakoj državi članici EU te su treninzi za polaznike besplatni.

Projekt je započet u 2017. godine te se provodi do kraja studenog 2019. godine. Do sada je u Europskoj uniji educirano 600+ lokalnih trenera, a u RH je edukaciju završilo 27 lokalnih trenera, koji su proveli treninge za obrtnike i druge MSP-ove u Zagrebu, Puli i Dubrovniku tijekom 2019. godine.

Trening je moguće održati u dva termina. Predviđeno trajanje edukacije je 2,5 sata, nakon čega je predviđeno vrijeme za raspravu i pitanja. Zainteresirane sudionike za trening, prilikom popunjavanja prijavnice koja je dostupna na sljedećem LINKU, molimo da odaberu željeno vrijeme održavanja treninga!
 

Molimo dostavu prijavnice najkasnije do 18.11.2019. godine.

21.11.2019. od 9,00h

21.11.2019. od 17,00h

 

U slučaju nedovoljnog broja sudionika za oba termina, održati će se samo jedan trening o čemu će polaznici biti pravovremeno obaviješteni. Maksimalan broj polaznika: 30 sudionika (obrtnici te drugi MSP-ovi)

 

Trening obuhvaća  5 ključnih područja zaštite potrošača kroz 5 edukativnih modula:

1. Marketing i zahtjevi za predugovorno informiranje

2. Pravo na povrat robe kod  ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostorija

3. Prava potrošača i garancije kod robe s greškom

4. Nepoštena trgovačka praksa i nepoštene ugovorne odredbe

5. Alternativno (ARPS) i online (ORS) rješavanje sporova 

 

Po održanom treningu, polaznici će moći pristupiti on-line materijalima i testu kako bi unaprijedili svoje znanje te će dobiti jedinstveni europski  certifikat o stečenom znanju iz potrošačkog prava koji će moći koristiti u svrhu promocije svog obrta ili trgovačkog društva.

Za više informacija, slobodno nas kontaktirajte putem:

(Izvor: www.hok.hr, 2019.godine)

Poziv:

PrilogVeličina
PDF icon Poziv_edukacija_CLR_u_HOK-u_2019-11-21.pdf353.48 KB