TOKIĆ

TOKIĆ Dostupno

TOKIĆ d.o.o. ovlašteni je uvoznik i distributer preko 230 najpoznatijih svjetskih proizvođača dijelova za sve vrste osobnih i lakih teretnih automobila. TOKIĆ u ponudi također nudi moto program (dijelove za skutere i motocikle) i teretni program (dijelove za kamione i autobuse).
Zajedno s franšiznim partnerima TOKIĆ d.o.o. najveći je prodajni lanac autodijelova u Hrvatskoj. Kroz više od 100 poslovnica diljem Hrvatske i BiH, TOKIĆ d.o.o. nudi više od 280.000 različitih artikala: karoserije, motore, kvačila i transmisije, upravljanja i ovjese, sustave kočenja, ispušne sustave, autoelektriku i elektroniku, maziva i specijalne tekućine, autokozmetiku i autozaštitu, alate te dodatnu i obveznu opremu.

Redovnim članovima OKZ Tokić d.o.o. omogućuje:

  • do 25% popusta na više od 80% artikala iz svoga asortimana uz korištenje “Tokić kartice vjernosti” na blagajnama poslovnica društva TOKIĆ d.o.o.

NAPOMENA: Kako bi ostvarili pogodnosti programa Artifex kod partnera Tokić d.o.o. članovi moraju popuniti pristupnicu za loyalty program kako bi dobili karticu i sa istom ostvarivali navedene popuste.

Za ostvarivanje pogodnosti potrebno je upisati pristupni kôd KM2A na linku OVDJE, na pristupnoj formi u prvo polje obavezno upisati broj Artifex članske kartice te popuniti i potvrditi pristupnicu. Tokić kartica na koju je povezan pripadajući popust dolazi u roku 15-20 dana na kućnu adresu navedenu na pristupnici na trošak Tokić d.o.o.

 

 

  • Pogodnosti se ostvaruju na blagajni i ne može se kombinirati s drugim popustima i akcijama. Prodavatelj jamči da će svi proizvodi koji podliježu jamstvu tijekom normalne uporabe funkcionirati bez grešaka u trajanju koje je određeno za svaki pojedini Proizvod, kako ih je odredio Proizvođač. Prodavatelj jamči samo za proizvod ugrađen od strane kvalificiranih osoba koje su školovane i registrirane za obavljanje djelatnosti popravka i održavanja vozila, uređaja i opreme iz ponude Prodavatelja. Jamstvo neće vrijediti u slijedećim situacijama: a) ako Kupac/Posrednik prodaje prilikom reklamacije nije priložio račun za obavljenu uslugu ili proizvod b) ako se utvrdi da je razlog reklamacije nastao nestručnom ugradnjom ili korištenjem mimo specifikacije proizvođača vozila, c) ako se utvrdi da je razlog reklamacije nastao tijekom uporabe vozila mehaničkim oštećenjem koje se ne može okvalificirati redovnim korištenjem (prometna nezgoda, vremenske nepogode, namjerna oštećenja i dr.) d) ukoliko se vozilo koristi u natjecateljske svrhe e) ukoliko prilikom zamjene nisu zamijenjeni i drugi dijelovi nužni za pravilno funkcioniranje reklamiranog dijela (simerinzi, zaštitne gume, nosači amortizera, selen blokovi i slično) f) ukoliko je na vozilo ugrađen dio mimo specifikacije u web katalogu Prodavatelja g) u ostalim situacijama koje nalaže Proizvođač u jamstvu koje prati svaki pojedini Proizvod.